سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان ، شناختن به دل است و اقرار به زبان و با اندامها بردن فرمان . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 تیر 2 , ساعت 2:0 صبح

تور بالی فروردین اردیبهشت خرداد 96

بالی جزیره ای زیبا و بینظیر در کشور اندونزی است که بواسطه موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارد، سالانه توریستان زیادی را به سوی خود می کشاند. تور بالی از جمله تورهای لوکس آسیایی محسوب می گردد که در سالیان اخیر علاقه مندان زیادی در ایران نیز پیدا کرده است. پکیج تور بالی بهار 96 شامل تور بالی فروردین 96، تور بالی اردیبهشت 96 وتور بالی خرداد 96 که با خدمات متنوع و مختلف ارائه می گردد. قیمت تور بالی بهار 96 بسته به انواع خدمات تور و شرایط مختلف، متغیر می باشد. تور بالی بهار 96 را می توانید از طریق سایت تور لحظه آخری که با آژانس های مسافرتی معتبر و با تجربه همکاری دارد، تهیه نمایید.

 

 

 

مدت تور بالی بهار 96

تور بالی بهار 96 به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد.

پروازهای تور بالی بهار 96

تور بالی بهار 96 در حال حاضر با پرواز قطری قابل رزرو می باشد.

خدمات تور بالی بهار 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های بالی همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان، گشت نیمروزی.

قیمت تور بالی بهار 96

بسته به اینکه رزرو تور بالی در هفته های عادی فصل بهار 96 باشد یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند، قیمت توربالی بهار 96 متغیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

تور بالی فروردین 96

تور بالی فروردین 96 ویژه تاریخ 1 فروردین تا 31 فروردین 96 می باشد که در هتل های بالی برگزار می گردد و از جمله پکیج های تور بالی بهار 96 محسوب می گردد.

تور بالی اردیبهشت 96

تور بالی اردیبهشت 96 ویژه تاریخ 1 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت 96 می باشد که در هتل های بالی برگزار می گردد و از جمله پکیج های تور بالی بهار 96 محسوب می گردد.

تور بالی خرداد 96

تور بالی خرداد 96 ویژه تاریخ 1 خرداد تا 31 خرداد 96 می باشد که در هتل های بالی برگزار می گردد و از جمله پکیج های تور بالی بهار 96 محسوب می گردد.

 


جمعه 96 تیر 2 , ساعت 2:0 صبح

تور اروپا

پکیج تور اروپا تابستان 96 ویژه تور اروپا تیر 96، تور اروپا مرداد 96 و تور اروپا شهریور 96 می باشد. برای اطلاع از قیمت تور اروپا، ویزای شنگن، هتل های اروپا، بلیط اروپا و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور اروپا با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

خدمات تور اروپا تابستان 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های اروپا همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی (انتقال از فرودگاه ها به هتل ها و برعکس)، اخذ ویزای شنگن (هزینه سفارت بعهده مسافر می باشد)، دیدار از جاذبه های گردشگری هر شهر طبق برنامه تور، بیمه مسافرتی، همراهی راهنمای فارسی زبان و محلی در روزهای بازدید، ترانسفر داخلی بین کشورها.

مدارک لازم برای تور اروپا تابستان 96

جهت اخذ ویزای شنگن برای تور اروپا تابستان 96 به مدارک زیر نیاز است:

- 2 قطعه عکس 4*3 رنگی جدید زمینه کاملا سفید تمام رخ

- اصل شناسنامه به همراه کپی از تمامی صفحات (دار الترجمه رسمی)

- اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از زمان سفر به همراه کپی از صفحه ماقبل از 1 تا 5 و کپی ویزاهای قبل

- کارت ملی

- پاسپورت قدیمی و کپی صفحات مهم

- اصل سند ملکی به نام مسافر یا همسر مسافر به زبان لاتین ( در صورت موجود بودن بیشتر از یک سند)

- در صورتی که سند به نام همسر مسافر باشد کپی از تمام صفحات شناسنامه همسر الزامی است.

- گواهی مانده حساب بانکی آن با تاییدیه امور بین الملل

- پرینت 3 ماهه  حساب بانکی (حساب جاری) به زبان انگلیسی با مانده حداقل 50 میلیون تومان

- ضمانت نامه بانکی بابت ضمانت برگشت از سفر

افراد متاهل: 35 تا 50 میلیون تومان

افرد مجرد: 50 تا 80 میلیون تومان

- اصل مدرک شغلی

مشاغل خصوصی: (جواز کسب-پروانه بهره برداری-گواهینامه فعالیت صنعتی-جواز مطب-کارت بازرگانی-آگهی تاسیس و تغییرات)

مشاغل دولتی : (معرفی نامه از محل کار با ذکر سمت شغلی به همراه اصل لیست بیمه و 3 عدد از آخرین فیشهای حقوقی- حکم کارگزینی –کارت یا حکم بازنشستگی- برای دانش آموزان و دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل )

- مدارک و ودیعه از زمان اقدام برای ویزا تا زمان برگشت از سفر بصورت امانت می ماند.

تور اروپا تیر 96 مرداد 96 شهریور 96

از آنجاییکه روند اخذ ویزای شنگن برای تور اروپا پروسه ای وقت گیر می باشد، لذا درصورتیکه قصد اسفاده از تور اروپا تیر 96، تور اروپا مرداد 96 و تور اروپا شهریور 96  را دارید، می بایست از هم اکنون جهت رزرو، اقدام نمایید. سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین خدمات تور اروپا می باشد.

 

جهت اطلاع از قیمت تور اروپا و مشاوره رایگان، تماس بگیرید


جمعه 96 تیر 2 , ساعت 1:59 صبح

تور استانبول

تور استانبول خرداد 96 در تاریخ های 1 خرداد الی 31 خرداد 96 با پروازهای مختلف در هتل های استانبول برگزار می گردد. سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین قیمت تور استانبول، هتل های استانبول، تورهای تفریحی استانبول، بلیط استانبول، تور لحظه آخری استانبول، تور ترکیه،تور لحظه آخری ترکیه و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور استانبول خرداد 96 می باشد.

 

 

تور استانبول خرداد 96 به مدت 3 شب و 4 روز برگزار می گردد اما چنانچه تعداد شب بیشتری مدنظر باشد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد. امکان رزرو تور استانبول خرداد 96 با انواع ایرلاین ها و با کلاس پروازی مختلف فراهم می باشد که عبارتند از: تور استانبول با پرواز ترکیش، تور استانبول با پرواز اطلس جت، تور استانبول با پرواز پگاسوس، تور استانبولبا پرواز ماهان، تور استانبول با پرواز قشم ایر، تور استانبول با پرواز ایران ایر، تور استانبول با پرواز تابان، تور استانبول با پرواز آسمان، تور استانبول با پرواز معراج.

خدمات تور استانبول خرداد 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های استانبول  همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان.

قیمت تور استانبول خرداد 96

قیمت تور استانبول خرداد 96 با توجه به روز، نوع و ساعت پرواز و نوع هتل کاملا متغیر می باشد. توجه گردد بسته به اینکه رزرو تور استانبول در هفته های عادی خرداد 96 باشد یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند، قیمت تور استانبولخرداد 96 متغیر می باشد. 

هتل های تور استانبول خرداد 96

تعدادی از هتل های استانبول که در تور استانبول خرداد 96 قابل رزرو می باشند، در لیست زیر ارائه شده است. چنانچه هتل دیگری مد نظرتان می باشد که در لیست زیر وجود ندارد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد.

تور استانبول هتل های 3 ستاره خرداد 96

هتل ازبک Ozbek استانبول
هتل مارینم Marinem استانبول
هتل نیزام Nizam استانبول

تور استانبول هتل های 4 ستاره خرداد 96

هتل کریستال Crystal استانبول
هتل لیون Lion استانبول
هتل کروانسرای Kervansaray استانبول
هتل یورو پلازا Euro Plaza استانبول
هتل گرند هالیک Grand Halic استانبول
هتل گلدن پارک Golden Park استانبول
هتل گلدن ایج Golden Age استانبول
هتل سیتی سنتر City Center استانبول
هتل گرین پارک تکسیم Green Park Taksim استانبول
هتل پوینت تکسیم Point Taksim استانبول 
هتل مرکور Mercure استانبول
هتل مارمارا Marmaray استانبول
هتل تکسیم گونن Taksim Gonen استانبول
هتل گرند هیلاریوم Grand Hilarium استانبول
هتل گرند اونال Grand Unal استانبول
هتل ماربل Marbel استانبول

تور استانبول هتل های 5 ستاره خرداد 96

هتل گرند جواهر Grand Cevahir استانبول
هتل ریکسوس پرا Rixos Pera استانبول
هتل گرند حیات Grand Hyatt استانبول
هتل هیلتون بومونتی Hilton Bomonti استانبول
هتل هیلتون بسفر Hilton Bosphorus استانبول 
هتل تایتانیک پورت Titanic Port استانبول
هتل تایتانیک بیزینس Titanic Business استانبول
هتل گرین پارک مرتر Green Park Merter استانبول
هتل هالیدی این سیتی Holiday Inn City استانبول
هتل رامادا پلازا Ramada Plaza استانبول

درباره سفر به استانبول ترکیه

استانبول دارای طیف گسترده ای از انواع تفریحات و دیدنی ها می باشد که می تواند هر فرد با هر شرایط سنی و فکری را سرگرم کند. چیزهای زیادی در استانبول برای دیدن وجود دارد؛ از مراکز تاریخی و مذهبی بسیار زیبا و دیدنی گرفته تا مراکز خرید متعدد مدرن و بازارهای  سنتی و تفریحات مهیج. بطورکلی استانبول شهری رنگارنگ و پر جنب و جوش در ترکیه است که دارای جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی متعدد و متنوعی است و از اینرو می تواند هر گردشگری را سیراب کند.

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر شرایط آب و هوایی، از ماه آخر فصل بهار تا ماه اول فصل پاییز می باشد که هوا بسیار مطبوع و مساعد است. بطور کلی آب و هوای استانبول در فصل بهار و پاییز بسیار مطبوع است و بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به استانبول انتخاب می کنند و تور استانبول در این فصل ها طرفداران بیشتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استانبول اینجا کلیک کنید.


جمعه 96 تیر 2 , ساعت 1:59 صبح

تور چین

تور چین تیر 96 در تاریخ های 1 تیر الی 31 تیر برگزار می گردد. سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین قیمت تور چین، ویزای چین، هتل های چین، تور لحظه آخری چین،بلیط چین، نمایشگاه های چین و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور چین تیر 96 می باشد.

 

 

تور چین تیر 96 به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد اما چنانچه زمان بیشتری درخواست گردد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد. تور چین تیر 96 بصورت تک شهر و یا بصورت ترکیبی با شهرهای مختلف چین، برگزار می گردد که عبارتند از: تور پکن، تور شانگهای، تور گوانجو، تور ترکیبی چین شامل تور پکن شانگهای

هتل های تور چین تیر 96

در لیست زیر تعدادی از هتل های چین که در تور چین تیر 96 قابل رزرو می باشند ارائه شده است. چنانچه هتل دیگری مد نظرتان می باشد که در لیست زیر وجود ندارد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد.

هتل های تور پکن تیر 96

هتل های تور شانگهای تیر 96

هتل های تور گوانجو تیر 96

قیمت تور چین تیر 96

در این بخش قیمت دو پکیج مختلف تور چین می باشد که با شرایط ذیل برگزار می گردد ارائه شده است:

1- قیمت تور گوانجو تیر 96

تور گوانجو ویژه تیر 96 هر هفته پنج شنبه ها و جمعه ها با پرواز عمان ایر برگزار می گردد و تاریخ حرکت این تور از 8 و 9 تیر به بعد می باشد. این تور به مدت 8 شب و 9 روز برگزار می گردد و قیمت آن برای هتل 4 ستاره تاپ از 3.290.000 تومانشروع می شود. خدمات تور گوانجو شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، لیدر، ویزای گروهی و بیمه می باشد.

2- قیمت تور ترکیبی پکن شانگهای تیر 96

تور ترکیبی پکن شانگهای چین ویژه تیر 96 شامل 4 شب اقامت در شانگهای و 3 شب اقامت در پکن می باشد که هر هفته پنج شنبه ها و جمعه ها با پرواز ماهان برگزار می گردد. این تور به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد و قیمت آن برای هتل 4 ستاره تاپ از 4.570.000 تومان و برای هتل 5 ستاره تاپ از 5.850.000 تومان شروع می شود. خدمات تور ترکیبی پکن شانگهای چین شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، لیدر، ویزای انفرادی، بیمه و 33 گشت نیمروزی با ناهار می  باشد.


جمعه 96 تیر 2 , ساعت 1:58 صبح

تور باتومی گرجستان تیر مرداد شهریور 96

تور باتومی از جمله تورهای پرطرفدار و جذاب گرجستان می باشد. تور هوایی باتومی گرجستان تابستان 96 در حال حاضر با پرواز تابان و در روزهای دوشنبه و جمعه برگزار می گردد و با بهترین قیمت و خدمات ارائه می گردد.

 

 

باتومی شهری زیبا و بندری در کشور گرجستان می باشد که در ساحل دریای سیاه واقع گردیده است و به " مروارید دریای سیاه " معروف است. در باتومی سواحل چشم نواز و مناطق بکری وجود دارند که بازدید از آنها هیجانی وصف ناپذیر را برای علاقه مندان به سفر، ایجاد می نماید. تور باتومی گرجستان از جمله تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان می باشد که بصورت تک شهر و یا ترکیبی با شهر زیبای تفلیس (پایتخت کشور گرجستان) برگزار می گردد. این پکیج ویژه تور تک باتومی گرجستان می باشد که بصورت محدود و در روزهای مشخص برگزار می گردد.

سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین قیمت تور باتومیگرجستان، هتل های باتومی گرجستان، بلیط باتومی گرجستان و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور گرجستانتابستان 96  با ما در ارتباط باشید.

خدمات تور باتومی گرجستان تابستان 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های باتومی گرجستان همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی،  راهنمای فارسی زبان.

مدت تور باتومی گرجستان تابستان 96

تور باتومی گرجستان تابستان 96 با توجه به شرایط پروازی مختلف، بصورت زیر برگزار می گردد:

تور باتومی گرجستان به مدت 3 شب و 4 روز

تور باتومی گرجستان به مدت 4 شب و 5 روز

تور باتومی گرجستان به مدت 7 شب و 8 روز

پروازهای تور باتومی گرجستان تابستان 96

تور باتومی گرجستان تابستان 96 در حال حاضر تنها با پرواز تابان قابل رزرو می باشد. روزهای پرواز نیز دوشنبه ها و جمعه ها می باشد.

قیمت تور باتومی گرجستان تابستان 96

قیمت تور باتومی گرجستان تابستان 96 با توجه به نوع هتل و تعداد شب اقامت متغیر می باشد. در لیست زیر نرخ حداقل هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره در تور باتومی گرجستان ذکر گریده است.

دقیق

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ