سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بدانید دانشی که در آن اندیشیدن نباشد، خیری ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 تیر 2 , ساعت 2:1 صبح

دبی شهری با جاذبه های گردشگری زیاد می باشد که سالانه فستیوال ها و جشنواره های زیادی در آن برگزار می گردد.فستیوال یا جشنواره خرید دبی یکی از پرطرفدارترین جشنواره هایی می باشد که در دبی برگزار می گردد و علاقه مندان زیادی نیز دارد. فستیوال خرید دبی (با نام Dubai Shopping Festival که به اختصار DSF نامیده می شود) سالانه 22 مرتبه برگزار می گردد؛ یکی در شروع فصل زمستان و روزهای ابتدایی سال نو میلادی با نام فستیوال خرید زمستانی دبی و دیگری در شروع فصل تابستان و با نام فستیوال خرید تابستانی دبی.

 

 

فستیوال خرید دبی از سال 1996 آغاز گردیده است و در مدت برگزاری آن، گردشگران زیادی جهت برخورداری از خدمات ویژه فروش 6000 فروشگاه شرکت کننده در این جشنواره به دبی سفر می نمایند. در جشنواره خرید دبی می توانید علاوه بر تجربه خرید از بیش از 50 مرکز خرید دبی، از نمایش های سرگرم کننده و تفریحی، کنسرت، نمایشگاه، زمین بازی و محوطه های تفریحی که برای این فستیوال تدارک دیده شده استفاده نمایید. فستیوال خرید دبی با دارا بودن برنامه های نمایش فیلم، غذا و فعالیت های مختلف، صرفا رویدادی برای خرید در مراکز خرید دبی نیست. در طول برگزاری جشنواره خرید دبیمی توانید بهترین و متنوع ترین اجناس را از فروشگاه های مختلف خریداری نمایید و در کنار آن نیز از فضای حاکم بر این جشنواره لذت ببرید. شما می توانید علاوه بر خرید به اسکی، اسکیت بازی، شنا، تماشای فیلم بپردازید و از بسیاری سرگرمی های دیگر نیز لذت ببرید.

فستیوال خرید زمستانی دبی

فستیوال خرید زمستانی دبی یکی از فستیوال های خرید دبی می باشد که هر ساله همزمان با روزهای ابتدایی سال  نو میلادی آغاز می گردد و با شکوه خاصی ادامه پیدا می کند.

فستیوال خرید تابستانی دبی

فستیوال خرید تابستانی دبی یکی از فستیوال های خرید دبی می باشد که هر ساله در فصل تابستان برگزار می گردد و بیشتر بر روی سرگرمی، آموزش و تفریح کودکان در طول تعطیلات تابستان تمرکز دارد و هر سال نسبت به سال گذشته، خانواده های بیشتری را جذب می کند.

تاریخ فستیوال خرید تابستانی دبی 2017

فستیوال خرید تابستانی دبی 2017 در تاریخ 10 تیر الی 21 مرداد 96 در دبی برگزار می گردد.

سایت تور لحظه آخری بواسطه همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و فعال در زمینه برگزاری مستقیم تورهای نمایشگاهی و جشنواره ها، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تور جشنواره خرید تابستانی دبی 2017  به متقاضیان و فعالان این حوزه اعلام می دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور جشنواره خرید تابستانی دبی 96  با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ