سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ بى‏نیازى چون خرد نیست ، و هیچ درویشى چون نادانى و هیچ میراثى چون فرهیخته بودن و هیچ پشتیبان چون مشورت نمودن . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 خرداد 24 , ساعت 2:6 عصر

درباره مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا است که دارای تنوع فرهنگی بسیار زیاد و زیبایی بینظیری می باشد. پایتخت مالزی، شهر کوالالامپور می باشد. مالزی علاوه بر تنوع فرهنگی مختلف، کشوری مدرن و رنگارنگ با آسمان خراش ها و مراکز خرید متعدد و مکان های دیدنی طبیعی می باشد که در سالهای اخیر نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. وجود تلفیقی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن در شهرهای مالزی موجب شده است تا تور مالزی یکی از پرطرفدارترین تورهای دنیا باشد و سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا از جمله ایران، به مالزی سفر می کنند. تور کوالالامپور، تور پنانگ و تور لنکاوی از جمله پرطرفدارترین تورهای مالزی می باشند.

آب و هوای مالزی از نوع استوایی است و هوای آن در تمام طول سال گرم می باشد. دمای هوا در محدوده 20 تا 35 درجه سانتیگراد است و بارندگی سالانه در محدوده 2000 تا 2500 میلی متر می باشد. بهترین زمان سفر به مالزی از نظر شرایط آب و هوایی، اواسط فصل پاییز تا اواخر زمستان می باشد که هوا بسیار مطبوع و مساعد است. طول پرواز تهران تا کوالالامپور حدود 8 ساعت و از کوالالامپور تا پنانگ حدود یک ساعت است. ساعت مالزی حدود سه ساعت و نیم از تهران جلوتر است. روغن نخل و صنایع دستی به ویژه از جنس قلع (پیوتر) ، پارچه معروف باتیک از مهم ترین سوغاتی های سنتی مالزی به حساب می آید. همچنین محصولات الکترونیکی و نساجی و لوازم آرایشی بهداشتی نیز در سالهای اخیر جز سوغات مالزی محسوب می گردند. واحد پول مالزی، رینگیت (Ringgit) می باشد که با علامت RM مشخص می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالزیاینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 96 خرداد 24 , ساعت 2:5 عصر

تور مالزی

پکیج تور مالزی تیر 96 ویژه تاریخ 1 الی 31 تیر می باشد. سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین قیمتتور مالزی، هتل های مالزی، تور لحظه آخری مالزی، بلیط مالزی و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور مالزی تیر 96 با ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ