سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش میان نادانان، همچون زنده در میان مردگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 تیر 2 , ساعت 2:0 صبح

تور بالی فروردین اردیبهشت خرداد 96

بالی جزیره ای زیبا و بینظیر در کشور اندونزی است که بواسطه موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارد، سالانه توریستان زیادی را به سوی خود می کشاند. تور بالی از جمله تورهای لوکس آسیایی محسوب می گردد که در سالیان اخیر علاقه مندان زیادی در ایران نیز پیدا کرده است. پکیج تور بالی بهار 96 شامل تور بالی فروردین 96، تور بالی اردیبهشت 96 وتور بالی خرداد 96 که با خدمات متنوع و مختلف ارائه می گردد. قیمت تور بالی بهار 96 بسته به انواع خدمات تور و شرایط مختلف، متغیر می باشد. تور بالی بهار 96 را می توانید از طریق سایت تور لحظه آخری که با آژانس های مسافرتی معتبر و با تجربه همکاری دارد، تهیه نمایید.

 

 

 

مدت تور بالی بهار 96

تور بالی بهار 96 به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد.

پروازهای تور بالی بهار 96

تور بالی بهار 96 در حال حاضر با پرواز قطری قابل رزرو می باشد.

خدمات تور بالی بهار 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های بالی همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان، گشت نیمروزی.

قیمت تور بالی بهار 96

بسته به اینکه رزرو تور بالی در هفته های عادی فصل بهار 96 باشد یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند، قیمت توربالی بهار 96 متغیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

تور بالی فروردین 96

تور بالی فروردین 96 ویژه تاریخ 1 فروردین تا 31 فروردین 96 می باشد که در هتل های بالی برگزار می گردد و از جمله پکیج های تور بالی بهار 96 محسوب می گردد.

تور بالی اردیبهشت 96

تور بالی اردیبهشت 96 ویژه تاریخ 1 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت 96 می باشد که در هتل های بالی برگزار می گردد و از جمله پکیج های تور بالی بهار 96 محسوب می گردد.

تور بالی خرداد 96

تور بالی خرداد 96 ویژه تاریخ 1 خرداد تا 31 خرداد 96 می باشد که در هتل های بالی برگزار می گردد و از جمله پکیج های تور بالی بهار 96 محسوب می گردد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ