سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 تیر 2 , ساعت 1:58 صبح

تور باتومی گرجستان تیر مرداد شهریور 96

تور باتومی از جمله تورهای پرطرفدار و جذاب گرجستان می باشد. تور هوایی باتومی گرجستان تابستان 96 در حال حاضر با پرواز تابان و در روزهای دوشنبه و جمعه برگزار می گردد و با بهترین قیمت و خدمات ارائه می گردد.

 

 

باتومی شهری زیبا و بندری در کشور گرجستان می باشد که در ساحل دریای سیاه واقع گردیده است و به " مروارید دریای سیاه " معروف است. در باتومی سواحل چشم نواز و مناطق بکری وجود دارند که بازدید از آنها هیجانی وصف ناپذیر را برای علاقه مندان به سفر، ایجاد می نماید. تور باتومی گرجستان از جمله تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان می باشد که بصورت تک شهر و یا ترکیبی با شهر زیبای تفلیس (پایتخت کشور گرجستان) برگزار می گردد. این پکیج ویژه تور تک باتومی گرجستان می باشد که بصورت محدود و در روزهای مشخص برگزار می گردد.

سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین قیمت تور باتومیگرجستان، هتل های باتومی گرجستان، بلیط باتومی گرجستان و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور گرجستانتابستان 96  با ما در ارتباط باشید.

خدمات تور باتومی گرجستان تابستان 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های باتومی گرجستان همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی،  راهنمای فارسی زبان.

مدت تور باتومی گرجستان تابستان 96

تور باتومی گرجستان تابستان 96 با توجه به شرایط پروازی مختلف، بصورت زیر برگزار می گردد:

تور باتومی گرجستان به مدت 3 شب و 4 روز

تور باتومی گرجستان به مدت 4 شب و 5 روز

تور باتومی گرجستان به مدت 7 شب و 8 روز

پروازهای تور باتومی گرجستان تابستان 96

تور باتومی گرجستان تابستان 96 در حال حاضر تنها با پرواز تابان قابل رزرو می باشد. روزهای پرواز نیز دوشنبه ها و جمعه ها می باشد.

قیمت تور باتومی گرجستان تابستان 96

قیمت تور باتومی گرجستان تابستان 96 با توجه به نوع هتل و تعداد شب اقامت متغیر می باشد. در لیست زیر نرخ حداقل هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره در تور باتومی گرجستان ذکر گریده است.

دقیق

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ